HTML

Ecetes olló

1 lány 1 fiú 1 anya. Idejük kevés, de kreatívkodnak, mert ez nekik jó. Néha pedig jön az ecetes olló.

Kommentek

Olvasóim

látogató számláló

Friss topikok

  • BNati: Kár, hogy ezt csak most találtam meg, de kaptam némi ötletet, hogyan üssem el az időt a kislányomm... (2015.01.30. 10:35) DIY karácsonyi ajándékötlet halogatóknak
  • TrueY: @Homokvar: Aha! Kösz! Én inkább mobillal fotózok. A'la nature. :) Kitaláltam a bio fényképezést! :) (2012.03.19. 21:08) Házi- és vadmacskák WC papír gurigából
  • jobseekers: @kancellar: Ez hasznos információ. Akkor nem veszek lakkot. :) Megpróbálom üveg mögé rejteni! (2012.03.08. 14:18) Szülinapra kapott kreatív ajándék: homokkép
  • jobseekers: @Zsibrák: Kedves Zsibrák! Ha jól emlékszem a spórolós áruházban vette a Jézuska még Karácsony előt... (2012.02.25. 07:31) Otthoni graffiti
  • jobseekers: @kancellar: Talán van még annyi anyagom belőle. :) ecetesollo@gmail.com - ra írj egy üzit! (2012.02.08. 11:32) Marokelefánt

Heló Kitti papírmozaik

2011.10.10. 13:00 :: jobseekers

Csajos a téma, de az ötlet bármilyen figurára átültethető.

Rengeteg kifestőt lehet interneten találni. Ha kifogyunk a színezni való képekből, mindig innen szoktam nyomtatni néhányat. Most épp Hello Kitty-set sikerült letölteni.

Előkaptuk a színes papírokat, és elkezdtem őket szabdalni. Mozaikot készítettünk. Apró kockákat vágtam belőle, de Lillának elfogyott a türelme és inkább kézzel tépkedte szét a papírcsíkokat. Közben megpróbáltunk megtanulni rendesen tépni. Talán ezt élvezte a legjobban.

A képnek mindig csak egy részét ragasztóztam be, hogy ne legyünk nyakig ragacsosak és ebbe nyomkodhatta bele a megfelelő színű papírfecniket. 

Az eredmény:

 Tanulság: vagy túl nagy képet választottam, vagy túl kicsik voltak a papírdarabok, de a kisasszonynak nem igazán volt türelme befejezni a képet (a ruháját már nekem kellett befejezni), pedig az elején nagyon tetszett neki, hogy ragaszthatunk végre. Legközelebb kisebb képet fogok választani. 

9 komment

Címkék: papírmozaik

A bejegyzés trackback címe:

https://ecetesollo.blog.hu/api/trackback/id/tr703280104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

na ez tök jó ötlet!
mi eddig csak színeztük a letöltött képeket, de a hétvégén kipróbáljuk ezt a mozaikos megoldást. :)
@hajni82: Mindenképp érdemes kipróbálni. Akár újságpapírból is lehet tépkedni, ha nincs kéznél színes papír. Papírragasztó stifttel nem is lesztek fülig ragacsosak. :)
@Homokvar: igen, stiftet szoktunk használni. :) Bár Nóri már egyedül ragaszt, nem engedi hogy én kenjem a papírt. Így aztán a környéken minden tiszta ragasztó. Hiába alkotni csak fülig maszatosan lehet..... :D
az én Nórim ragasztó nélkül is állandóan ragad:DDD

de viccet félre téve, tetszik, én is ki fogom próbálni M úral, villámmekvín kivitelben:D
@riki_martin: Ne viccelj, nem kell ragasztóra költenetek! Matyi végighúzza egyszer Nonót a papíron és mehet a mozaikolás. :P
@hajni82: Nyilván akkor a legjobb az alkotás, ha jó koszos lesz benne. :) Annyira jó nézni, ahogy bele tudnak merülni az alkotásba és beindul a fantázia. Ezt az érzést nagyon szerettem gyerekkoromban is. :)
@Homokvar: igen, szerintem is. Bár azért már kikötöttem, hogy csak olyan filctoll jöhet a házba, ami kijön a ruhákból. :D
@hajni82: Azt hogy fog-e az új filctoll, természetesen csak akkor fogod megtudni, amikor már összekente a ruháját vele. :)
hehe, ez igaz! ne is mondd, minden nap úgy jön haza az oviból, hogy legalább egy filctoll vagy festék folt van a felsőjén. :) Hiába na, imád a gyerek alkotni. :) (de szerencsére ezek a speckó filctollak kijönnek folttisztító nélkül is a ruhákból)
süti beállítások módosítása