HTML

Ecetes olló

1 lány 1 fiú 1 anya. Idejük kevés, de kreatívkodnak, mert ez nekik jó. Néha pedig jön az ecetes olló.

Kommentek

Olvasóim

látogató számláló

Friss topikok

  • BNati: Kár, hogy ezt csak most találtam meg, de kaptam némi ötletet, hogyan üssem el az időt a kislányomm... (2015.01.30. 10:35) DIY karácsonyi ajándékötlet halogatóknak
  • TrueY: @Homokvar: Aha! Kösz! Én inkább mobillal fotózok. A'la nature. :) Kitaláltam a bio fényképezést! :) (2012.03.19. 21:08) Házi- és vadmacskák WC papír gurigából
  • jobseekers: @kancellar: Ez hasznos információ. Akkor nem veszek lakkot. :) Megpróbálom üveg mögé rejteni! (2012.03.08. 14:18) Szülinapra kapott kreatív ajándék: homokkép
  • jobseekers: @Zsibrák: Kedves Zsibrák! Ha jól emlékszem a spórolós áruházban vette a Jézuska még Karácsony előt... (2012.02.25. 07:31) Otthoni graffiti
  • jobseekers: @kancellar: Talán van még annyi anyagom belőle. :) ecetesollo@gmail.com - ra írj egy üzit! (2012.02.08. 11:32) Marokelefánt

2 jó tipp a kinőtt farmernadrág újrahasznosításához

2015.01.30. 21:17 :: jobseekers

dsc04270-crop.JPG

... avagy hogyan lesz egy nadrágból 4 tároló és 1 táska?

Az a helyzet, hogy elöntötte a gyerekszobát a rengeteg kacat. Valamit tennünk kellett. Tele a polc hajgumikkal, kitűzőkkel és mindenféle "női" aprósággal. Így született meg az ötlet, hogy szükségünk van kicsi tárolókra, amikbe rendszerezni tudjuk a nagylányunk milliónyi hajbavalóit. 

Találtam az anyagok között egy kinőtt, szétszakadt farmert - kitűnő alapanyag. 2 részre vágtam mindegyik szárát, egyik felén összevarrtam, a másikat pedig beszegtem, ráapplikáltunk néhány csecse vasalható foltot (könyörtelenül átszaladtam rajta varrógéppel) és kész is voltunk. Lett helye a csatoknak, hajgumiknak, karkötőknek és nyakláncoknak.

dsc04277-crop.JPG

 

dsc04273j.JPG

 

A farmer felső, zsebes részéből pedig egy vállra akaszthatós táskát varrtam. Egy másik farmer öv része lett a táska füle, patenttel záródik és még két zsebe is van. :)

Ilyen oldalról: 

dsc04285j.JPG

 

És alulról:

dsc04283-crop.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: farmer varrás

A bejegyzés trackback címe:

https://ecetesollo.blog.hu/api/trackback/id/tr757123377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása