HTML

Ecetes olló

1 lány 1 fiú 1 anya. Idejük kevés, de kreatívkodnak, mert ez nekik jó. Néha pedig jön az ecetes olló.

Kommentek

Olvasóim

látogató számláló

Friss topikok

  • BNati: Kár, hogy ezt csak most találtam meg, de kaptam némi ötletet, hogyan üssem el az időt a kislányomm... (2015.01.30. 10:35) DIY karácsonyi ajándékötlet halogatóknak
  • TrueY: @Homokvar: Aha! Kösz! Én inkább mobillal fotózok. A'la nature. :) Kitaláltam a bio fényképezést! :) (2012.03.19. 21:08) Házi- és vadmacskák WC papír gurigából
  • jobseekers: @kancellar: Ez hasznos információ. Akkor nem veszek lakkot. :) Megpróbálom üveg mögé rejteni! (2012.03.08. 14:18) Szülinapra kapott kreatív ajándék: homokkép
  • jobseekers: @Zsibrák: Kedves Zsibrák! Ha jól emlékszem a spórolós áruházban vette a Jézuska még Karácsony előt... (2012.02.25. 07:31) Otthoni graffiti
  • jobseekers: @kancellar: Talán van még annyi anyagom belőle. :) ecetesollo@gmail.com - ra írj egy üzit! (2012.02.08. 11:32) Marokelefánt

Levélrózsa

2011.10.05. 13:00 :: jobseekers

 A múltkori termésgyűjtés alkalmával leszedtem egy jó marék falevelet is. Sajnos még nem voltak igazán ősziek, egyenlőre csak zöld és kissé barna színben pompáznak, de gondoltam megpróbálom miként tudom összetekerni a faleveleket úgy, hogy rózsát formázzanak. Három virágot készítettem és tettem össze egy csokorba. 

Legközelebb megpróbálok majd több virágot készíteni, úgy nagyobb lesz a csokor, de megvárom, amíg színesednek a levelet, úgy sokkal szebb.

Ebben a munkában a kislányom nem igazán tudott segédkezni, de azért ő is megpróbálta összetekerni a leveleket. Idősebb gyerekeknek viszont biztosan izgalmas elfoglaltság. Ráadásul tartós is, mert ha kiszárad, ugyanolyan szép marad, mint frissen elkészítve.

4 komment

Címkék: levél

A bejegyzés trackback címe:

https://ecetesollo.blog.hu/api/trackback/id/tr983276592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

de ügyes vagy, nagyon szép...de később mikor mér színesebben- szárazabban szeded le, hogy tekered össze?
Úgy csináltam, hogy félbehajtottam egy levelet és összetekertem. Aztán a következőt is félbehajtottam és köré tekertem, majd még egyet. Attól függ, hogy mekkora a levél, többet is lehetett volna rátekerni. Amikor ezzel kész voltam, cérnával körbekötöztem alul, így maradt egybe a "rózsa". Ebből hármat készítettem, majd az összeset megfogtam, köré raktam még leveleket és összekötöztem.
Érthető ez?
Az a fontos, hogy ne legyen száraz a levél, mert makkor törik és nem hajlik.
@riki_martin: Szerintem a titka az, hogy nem földről kell leszedni a levelet, hanem még a fáról. Akkor nagyobb rá az esély, hogy hajlékony lesz a levél.
süti beállítások módosítása