HTML

Ecetes olló

1 lány 1 fiú 1 anya. Idejük kevés, de kreatívkodnak, mert ez nekik jó. Néha pedig jön az ecetes olló.

Kommentek

Olvasóim

látogató számláló

Friss topikok

  • BNati: Kár, hogy ezt csak most találtam meg, de kaptam némi ötletet, hogyan üssem el az időt a kislányomm... (2015.01.30. 10:35) DIY karácsonyi ajándékötlet halogatóknak
  • TrueY: @Homokvar: Aha! Kösz! Én inkább mobillal fotózok. A'la nature. :) Kitaláltam a bio fényképezést! :) (2012.03.19. 21:08) Házi- és vadmacskák WC papír gurigából
  • jobseekers: @kancellar: Ez hasznos információ. Akkor nem veszek lakkot. :) Megpróbálom üveg mögé rejteni! (2012.03.08. 14:18) Szülinapra kapott kreatív ajándék: homokkép
  • jobseekers: @Zsibrák: Kedves Zsibrák! Ha jól emlékszem a spórolós áruházban vette a Jézuska még Karácsony előt... (2012.02.25. 07:31) Otthoni graffiti
  • jobseekers: @kancellar: Talán van még annyi anyagom belőle. :) ecetesollo@gmail.com - ra írj egy üzit! (2012.02.08. 11:32) Marokelefánt

Fémallergiára bizsut!

2012.02.15. 13:52 :: jobseekers

Nikkelallergiám van. Nem bírom a fém cuccokat. Nadrággomb, óra hátlap, ezüst, bizsu fülbevalók, kapcsok, nyakláncok - ezekkel mind le kellett számolnom már évekkel ezelőtt, mert nagyon hamar kiütéseket kaptam tőlük. Elkönyveltem magamban, hogy értékes nő vagyok - csak az aranyat bírom, ezért sokáig nem is gondoltam rá, hogy valaha is lehet nekem bizsu fülbevalóm. Aztán pár évvel ezelőtt megtudtam, hogy léteznek már olyan kapcsok, amik nikkelmentesek, nemrég pedig sikerült hozzájutnom 2 pár kapocshoz. Boldogság ez számomra.

Adta magát a lehetőség, hogy híres ékszerkészítő váljon belőlem. Az első lépéseket már meg is tettem.

Na jó, több lépés nem biztos, hogy lesz a "biztos" siker felé, de valljuk be, remekül szórakoztam a készítés közben. Az első fülbevalóra festett üveggyöngyöt biggyesztettem.

gyöngyfülbevaló_k_l.jpg

A második fülbevalóra napkőből készült különböző méretű gyöngyöket tettem. Ezt még nem volt alkalmam viselni, csak az előbbit teszteltem, mert az jobban tetszik és nem annyira alkalmi.

A napkő fülbevaló annyira idegenkedett a fotózástól, hogy ennél jobb képet nem tudtam készíteni róla. Érdekes gyöngy ez amúgy, mert kőből van, hideg és csillog.

napkőfülbevaló_k_l.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: allergia ékszer fülbevaló

A bejegyzés trackback címe:

https://ecetesollo.blog.hu/api/trackback/id/tr834113188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása